Friday, July 31, 2009

cara cara nak join Unstoppable team:

1-Wajib datang berjumpa saya di ofis saya...saya tak akan explain dalam telefon,chatting dan
sebagainya..ini adalah bisnes jangka panjang dan kita bercerita tentang income RM3-RM20k
sehari..langsung tak logik kalau tak jumpa.
2-sms nama utk set appointment dengan saya..sebarang pertanyaan tak akan dilayan..siapa
yang benar benar serius akan dapat income sepertimana yang telah berjaya dan kaya dalam
team Unstoppable ini.
3-sebarang alasan untuk tidak datang menunjukkan anda tak ada kesungguhan nak berjaya ..so
better lupakan hasrat untuk join team ini..
4-segala pertanyaan anda akan terjawab..setiap penyakit ada ubatnya..di Unstoppable anda
akan dibimbing sampai berjaya dengans syarat anda ingin betul betul berjaya!

Nak tak Nak...

Paling seronok dlm biz ni,dpt bantu org lain kluar dari masalah hidup diorang konsep UNSTOPPABLE TEAM ialah kayakan anda baru aku kaya...ha..ha..aku mmg argue kalau org kata sistem ni kayakn org atas peh'geram'.Aku make sure group aku dr generasi ke generasi untk bantu down aku smpi jadi leader yg hebat dlm biz ni,setakat ini ALHAMDULILLAH okey sngt2.Aku tak pernah rasa aku ni hebat..aku cuma buat benda yg betul sbb aku betul2 nk berjaya..aku hanya manusia biasa tapi kalau aku tahu silap cepat2 aku betulkn..!aku brsyukur kwn2 yg ada brsama aku tiap waktu adalah org yg baik2.aku dgn perjuangan,dugaan dan cabaran mereka..aku jadikan ikhtibar.

Jumpa la kita kat sni

Jumpa la aku kat sni

No comments:

Post a Comment